Nedeľa, 24. november 2024
Mimoriadne správy
- Trump si vyberá kontroverzných členov vlády, obavy vyvoláva aj neskúsený nominant na post šéfa Pentagonu
- Top foto dňa (23. november 2024): Vianočné trhy v Bratislave, víkendové práce na D1 aj Shiffrinovej 99. víťazstvo
- Tisícky ľudí vo Francúzsku protestovali proti vraždám žien a sexuálnemu násiliu, žiadali rodovú rovnosť
- Šéfka europarlamentu vyzvala Nemecko na dodávky rakiet Taurus Kyjevu, Ukrajina nemôže čakať večne
- Trump rokoval s generálnym tajomníkom NATO, diskutovali o množstve bezpečnostných problémov
V Programe Slovensko sú vyhlásené výzvy v hodnote viac 6,5 miliardy. Rašiho ministerstvo spúšťa mediálnu kampaň
25.9.2024 (SITA.sk) - Necelý rok po nástupe Richarda Rašiho na post ministra investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie sú v novom operačnom Programe Slovensko (PSK) vyhlásené výzvy v hodnote 6,5 miliardy eur, čo je viac ako polovica alokácie.
„Keď sme koncom októbra prišli na ministerstvo, vyhlásených bolo len 27 výziev a zazmluvnených bolo len päť projektov. Dnes je vyhlásených 180 výziev a zazmluvnených projektov je 720,“ informoval minister Richard Raši.
Dodal, že vlády Matoviča, Hegera a Ódora trestuhodne premrhali takmer polovicu programového obdobia, čo súčasné vedenie ministerstva musí teraz dobiehať.
Zlepšenie kvality života
Keďže MIRRI vo vyhlásených výzvach prekročilo 50 % vyčlenených prostriedkov pre Slovensko, spúšťa informačnú mediálnu kampaň v rámci povinnej publicity, ktorá má za cieľ prezentovať dôležitosť podpory z eurofondov poskytovaných v rámci Programu Slovensko.
Tento program, ktorý spravuje takmer 13 miliárd eur, je kľúčovým nástrojom na zlepšenie kvality života v slovenských regiónoch. Cieľom mediálnej kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj súkromných médiách, je oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných Európskou úniou.
Posolstvo mediálnej kampane
MIRRI SR ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou Európskej únie, čo vyplýva nielen z požiadaviek EK, ale aj z Komunikačnej stratégie na obdobie 2021 – 2027.
Pri komunikácii eurofondov bude ministerstvo využívať komunikačné kanály s najväčším zásahom, dosahom a dostupnosťou pre širokú verejnosť bez ohľadu na vek, vzdelanie alebo región. Hlavným posolstvom mediálnej kampane je prezentovať Dobre využité eurofondy pre zveľadenie a obnovu Slovenska. Kampaň štartuje v stredu a pobeží 12 týždňov.
Viac k témam: Eurofondy, Hegerova vláda, Matovičova vláda (OĽaNO-Sme rodina-SaS-Za ľudí), mediálna kampaň, Minister investícií regionálneho rozvoja a informatizácie SR, Operačný program Slovensko, Program Slovensko, Úradnícka vláda
Zdroj: SITA.sk - V Programe Slovensko sú vyhlásené výzvy v hodnote viac 6,5 miliardy. Rašiho ministerstvo spúšťa mediálnu kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.