Pondelok, 24. február 2025

Mimoriadne správy
- Uplynulý deň vojny na Ukrajine pripravil ruskú armádu o ďalších takmer tisícdvesto vojakov
- Moskva za uplynulý deň stratila ďalších 1 140 vojakov
- Európa by mala pomôcť Trumpovi ukončiť vojnu na Ukrajine, vyhlásil Fico na konferencii CPAC – FOTO, VIDEO
- Zelenskému dôveruje 65 percent Ukrajincov, bývalému veliteľovi armády Zalužnému až 76 percent
- Fico a Musk diskutovali v USA o clách, éra USAID sa podľa miliardára skončila – VIDEO
Skokan roka. Stredoslovenská energetika stúpla o 56 priečok v hodnotení zákazníckej skúsenosti, prvé miesto sa udržalo už siedmy rok

22.2.2025 (SITA.sk) - Zákaznícka skúsenosť sa na Slovensku zlepšila o 2,2 %. Ukázal to ôsmy ročník prieskumu zákazníckej skúsenosti CX (Customer Experience) na Slovensku od KPMG. Napriek dôsledkom inflácie a zvýšeným cenám, ktoré ovplyvnili nákupné správanie 87 % Slovákov, sa darilo všetkým sektorom.
Najlepšie hodnoteným sektorom ostáva Logistika, s nárastom o 5,3 % sa darilo aj sektoru Zábava a voľný čas. Energetika, vďaka zlepšeniu zákazníckej skúsenosti Stredoslovenskej energetiky (SSE), zaznamenala posun a umiestnila sa na treťom mieste.
V aktuálnom ročníku si hodnotenie zákazníckej skúsenosti zlepšilo až 76 % značiek na Slovensku v porovnaní so 14 % za minulý rok. Ide doposiaľ o najvyšší podiel značiek v histórii prieskumu, ktoré si medziročne vylepšili svoje Customer Experience Excellence skóre.
Najobľúbenejšou značkou sa už po siedmykrát stalo kníhkupectvo Martinus, nasledované dm drogerie markt a Alza, ktorá sa prvýkrát objavila v TOP 10. Skokanom roka je Stredoslovenská energetika, ktorá sa posunula o 56 priečok na 34. miesto. Prieskumu sa zúčastnilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí hodnotili 142 značiek z 10 sektorov.
Viac k témam: Alza, Dm drogerie markt, KPMG, KPMG Customer Experience Excellence, Martinus, najobľúbenejšie značky, Prieskum, zákazníci, zákaznícka spokojnosť
Zdroj: SITA.sk - Skokan roka. Stredoslovenská energetika stúpla o 56 priečok v hodnotení zákazníckej skúsenosti, prvé miesto sa udržalo už siedmy rok © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Od univerzitnej lavice k vlastnej firme. Inkubátor STU InQb pomohol vzniku 92 startupovNasledujúci článok
Tínedžer vykašliaval krv, lekári potvrdili nadmerný vaping