Piatok, 22. november 2024
Zamračené -2 °C
Mimoriadne správy
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
- Medzinárodný trestný súd vydal zatykač na izraelského premiéra pre vojnu v Pásme Gazy
- Rusi vo vojne proti Ukrajine prvýkrát použili medzikontinentálnu raketu
Už pri prvom pohľade na niektoré z týchto lôg okamžite rozpoznáte značku, ale vedeli ste, že obsahujú skryté posolstvo? Je to prekvapujúce, ale je to pravda.
1. VAIO
Spočiatku vidíte slovo VAIO, ale keď sa pozriete bližšie uvidíte, že prvé dve písmená predstavujú analógový symbol a posledné dve písmená sú binárne.
2. Amazon
Prvá myšlienka pri pohľade na logo Amazon môže byť, že šíp vyzerá ako smajlíkom, čo znamená, Amazon robí tak, aby jeho zákazníci spokojní. No, všimnite si, že šípka smeruje od A do Z čo predstavuje skutočnosť, že Amazon poskytuje celý rad položiek na predaj, doslova od A do Z.
3. McDonald`s
Áno, oblúky znamenajú skutočne "M" pre McDonald a tam naozaj nie je žiadny iný význam. V 60. rokoch, McDonald chcel zmeniť svoje logo, ale Louis Cheskin trval na zlatých oblúkoch. Povedal, že je to preto, že zákazníci nevedomky rozpoznávajú logo ako "symbol dvoch výživných prsníkov". Cheskin majiteľov presvedčil, a teraz je toto logo jedným z najznámejších na svete.
4. Google
Všimli ste si, ako má logo Google štyri základné farby v rade a potom je rozdelené sekundárnymi farby? To bolo úplne zámerné. Google chcel ukázať, že oni nehrajú podľa pravidiel, a sú tiež hraví, bez veľkých symbolov. Poslúžili iba jednoduché písmená a farby.
5. Toblerone
Pôvodom pochádza Toblerone z mesta BERN vo švajčiarsku a názov tohoto mesta ukryli do loga.
6. IBM
IBM logo má svoje posolstvo skryté pred celým svetom vo Veľkom modrom logu. Biele čiary vytvárajú znak "rovná sa" v pravom dolnom rohu, čo predstavuje rovnosť.
7. Toyota
8. Coca Cola
Pozrite sa pozorne na "O". Všimli ste si niečo? Nie? Nebojte sa, väčšina ľudí by sa to tiež nevšimla. Je to vlastne Dánska vlajka. Nebol to pôvodný zámer. Coca Cola zistila, že časť jej logo vyzerá ako dánska vlajky. Vlajka štátu, ktorý bol označený ako najšťastnejšia krajina na svete. Stále nevidíte vlajku?
9. FedEx
Logo FedEx je perfektne kreatívne! Na prvý pohľad všetko, čo si naozaj všimnete, sú dve rôzne farby, ale keď sa pozriete pozorne, môžete vidieť šípku, ktorú vytvára priestor medzi písmenami "E" a "X", čo predstavuje pokrokové spôsoby v spoločnosti ako aj výhľad smerom do budúcnosti.
10. Adidas
Všimli ste si, že Adidas symbol vyzerá ako hora? No, to je presne to, čo to má znamenať. Tri pruhy, ktoré boli súčasťou pôvodného loga v roku 1967, nikdy nič neznamenali. To bolo jednoducho to, čo malo byť jedinečné. Od 90. rokov šikmé pruhy zmenili tak, aby predstavovali horu, ktorá stojí ako prekážka ktorú ľudia potrebujú prekonať.
11. Audi
Štyri obruče ... jednoduché že? No, zle. V skutočnosti, každý z týchto kruhov predstavuje jednu zo štyroch zakladajúcich spoločností: DKW, Horch, Wanderer a Audi.
Populárne články
Predchádzajúci článok
Ako sa dá vyvolať Luciferova chobotnicaNasledujúci článok
5 + pre hrušky