Štvrtok, 25. december 2025
Mimoriadne správy
- Pápež Lev XIV. vo vianočnej homílii odsúdil „otvorené rany“ vojny, vyjadril nádej na mier v Pásme Gazy a na Ukrajine
- Európska únia ostro odsudzuje americké sankcie voči piatim európskym predstaviteľom
- Ruské bombardéry uskutočnili „plánovaný“ let severne od Škandinávie
- USA vytvárajú viac problémov, ako ich riešia, tvrdí prieskum Politico
- Trump na Štedrý deň posielal pozdravy, ale na demokratov zaútočil a označil ich za „radikálnu ľavicovú spodinu“
Firma H&M obliekla černošského chlapca do mikiny s nápisom „Najkúlovejšia opica v džungli“
LONDÝN 8. januára (WebNoviny.sk) - Odevná značka H&M stiahla inzerát na novú detskú mikinu s nápisom "Najkúlovejšia opica v džungli" (Coolest monkey in the jungle), ktorú predvádzal černošský chlapec.
Obrázok vyvolal vo veľkej Británii negatívne reakcie, labouristická poslankyňa Kate Osamor napríklad na Twitteri napísala, že je "totálne šokovaná a zdesená".
"Myslíte si, že táto reklama je vhodným zobrazením černošského mladého muža?" spýtala sa politička H&M. Firma vzápätí inzerát stiahla. "Obrázok sme odstránili zo všetkých výstupov H&M a úprimne sa ospravedlňujeme každému, koho sa mohol dotknúť," napísala H&M.
Viac k témam: obchod, rasizmus
Zdroj: Webnoviny.sk - Firma H&M obliekla černošského chlapca do mikiny s nápisom „Najkúlovejšia opica v džungli“ © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Izraelom otriasla nahrávka premiérovho syna, potvrdzuje v nej otcovu korupciuNasledujúci článok
Britská princezná Charlotte začala navštevovať materskú školu
Vianočné sviatky a Nový rok sa blížia, hasiči upozorňujú na riziká a bezpečnosť
Žilinka reaguje na Pellegriniho podpis trestného zákona, mrzí ho nevypočutie hlasu prokuratúry
Ministerstvo vnútra plánuje otvorenie ďalších klientskych centier, sú kľúčové pre kontakt s občanmi