Utorok, 23. apríl 2024
Oblačno 6 °C
Mimoriadne správy
- Rusko sa z Charkova pokúša interne vysídliť milióny ľudí. Eskaluje útoky a informačné operácie
- Ruský útok dronmi na Odesu zranil deväť ľudí, medzi nimi aj deti. Mesto hlási tiež škody na infraštruktúre
- Británia schválila zákon o vyhosťovaní migrantov z Rwandy. Prvých chce deportovať už o pár týždňov
- Rusi prišli o ďalšie stovky vojakov, Ukrajinci im zničili päť tankov aj obrnené vozidlá
- Čelili sme invázii a oddelili sme sa od Ruska, šéfka Europarlamentu zhodnotila funkčné obdobie a vyzvala mladých voliť
Sponzorom FC Barcelona as najnovšie stala platforma Spotify, štadión sa bude volať Spotify Camp Nou
16.3.2022 (Webnoviny.sk) - Španielsky futbalový klub FC Barcelona oficiálne potvrdil, že novým hlavným sponzorom klubu sa od budúcej sezóny stane audiostreamovacia platforma Spotify, ktorej názov bude uvedený na dresoch aj v názve štadióna.
Švédska spoločnosť sa stane hlavným sponzorom klubu a jej meno bude najbližšie štyri sezóny figurovať na prednej strane dresov mužského aj ženského prvého tímu.
Spotify bude mať svoje logo aj na tréningových dresoch a zmluva v tomto smere bude podpísaná na tri roky. Nový hlavný sponzor Barcelony získal aj práva na názov štadióna, ktorý od nasledujúcej sezóny ponesie názov Spotify Camp Nou.
Spotify nahradí Rakuten
"Spotify a FC Barcelona budú spolupracovať na vytváraní príležitostí, aby sa náš ikonický dres stal priestorom, ktorý môže oslavovať umelcov z celého sveta. Víziou partnerstva je vytvoriť novú platformu, ktorá pomôže umelcom komunikovať s globálnou komunitou fanúšikov FC Barcelona," uviedol klub vo svojom vyhlásení.
Spotify nahradí japonskú online maloobchodnú spoločnosť Rakuten, ktorá klub sponzorovala od roku 2017 a svoju činnosť má ukončiť v závere tejto sezóny.
Nová sponzorská zmluva by mala zmierniť zlú finančnú situáciu, v ktorej sa klub nachádza. Španielske médiá uviedli, že dohoda má hodnotu približne 60 - 70 miliónov eur na jednu sezónu.
Dlhodobá spolupráca
Oznámenie o začiatku dlhodobej spolupráce so Spotify prišlo deň po tom, čo španielska La Liga uviedla, že FC Barcelona zamieri do nasledujúceho prestupového obdobia s veľmi chabými vyhliadkami. Katalánci prešvihli svoj platový strop o 144 miliónov eur. V lete tak môže mať obrovské problémy, ktoré nebude ľahké vyriešiť.
Vinou veľkej platobnej krízy "Blaugranas" vedenie La Ligy znížilo strop Barcelony najprv v roku 2019 zo 670 miliónov eur na 385 miliónov eur. To však nestačilo a v lete liga zredukovala barcelonský strop na 97 miliónov eur.
Katalánskemu klubu tento krok znemožnil podpísať Argentínčana Lionela Messiho. Na druhej strane Gerard Piqué, Jordi Alba, Sergio Busquéts a Sergi Roberto v klube zostali, ale museli si drasticky znížiť platy.
Viac k témam: La Liga, Sponzor, Streamovacia služba
Zdroj: Webnoviny.sk - Sponzorom FC Barcelona as najnovšie stala platforma Spotify, štadión sa bude volať Spotify Camp Nou © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.