Sobota, 13. december 2025
Mimoriadne správy
- Trumpov vyslanec sa stretne so Zelenským a európskymi lídrami, budú diskutovať o mieri na Ukrajine
- Zelenskyj navštívil Kupiansk, nachádzal sa asi kilometer od ruských pozícií
- Obrovská vlna na ostrove Tenerife zabila dvoch slovenských občanov, tretí je zranený
- The Mirror: Na Ukrajine bolo pravdepodobne zabitých už viac ako pol milióna Rusov
- Nemci odrádzajú svojich občanov od vianočných trhov v Prahe. Číha tam smrteľné nebezpečenstvo, tvrdia
15.10.2020 (Webnoviny.sk) - Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup.
Nákup má byť radosť, ale nie nutne zábava na celý deň. Tak znie hlavné posolstvo najnovšej kampane Lidla. Diskont si zakladá na jednoduchosti a navyše poskytuje zákazníkom garanciu, že svoj nákup vybavia rýchlo a pohodlne – Lidl vyhlásil stop čakaniu pri pokladniciach.
"Všetky naše kampane sú založené na konkrétnych argumentoch. Posolstvá, ktoré chceme zákazníkom sprostredkovať, vždy vychádzajú z niečoho uchopiteľného, komunikujeme naše silné stránky. Inak tomu nie je ani teraz, a preto sme do našej kampane začlenili a veľmi otvorene komunikujeme prísľub o tom, že u nás zákazníci v rade nečakajú," uviedol marketingový riaditeľ diskontného reťazca Branislav Brzula, ktorého doplnil konateľ zodpovedný za oblasť predaja Miroslav Růžička. "Jednoduchosť je pojem, ktorý nás ako diskont definuje. Či už ide o procesy, skladbu tovaru či rýchlosť nákupu. Našim zákazníkom šetríme nielen peniaze, ale aj čas. Sme presvedčení, že u nás nakúpia rýchlo a jednoducho, čo je momentálne ešte dôležitejšie než doteraz," povedal M. Růžička a dodal: "Chceme zákazníkom, ktorí majú z minulosti skúsenosť s dlhším čakaním v rade ukázať, že sme sa v tejto oblasti výrazne zlepšili a sme dokonca ochotní ísť ´s kožou na trh´."
Ako Lidl garancia funguje? Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od diskontu ako ospravedlnenie nákupnú poukážku v hodnote 1 €. Prísľub platí vo všetkých 144 predajniach obchodného reťazca na Slovensku. Lidl už v minulosti v kampani "Viac času na príjemné veci" na základe prieskumu verejnej mienky dokázal, že ľudia nechcú zbytočne dlho tráviť čas nakupovaním potravín a vyberať si z tisícok produktov, v mnohých prípadoch identických. V Lidli majú zákazníci všetko potrebné na dosah ruky, nestrácajú čas v davoch ľudí či blúdením medzi mnohými regálmi.
Informačný servis
Viac k témam: Lidl, PR
Zdroj: Webnoviny.sk - Lidl garancia: U nás v rade nečakáte! © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Dolný Kubín pomáha rodičom, tlačivá k príspevku pri narodení dieťaťa dodáva priamo do nemocniceNasledujúci článok
Pracovný stres ovplyvňuje výkon dvoch tretín zamestnancov na Slovensku
5 tipov na zlepšenie výkonu servera prostredníctvom monitorovania
Predseda parlamentu Raši zvolal mimoriadnu schôdzu k adresnej energopomoci
Huliakovo ministerstvo zvyšuje investície do cestovného ruchu, návštevnosť dobieha rekordy