Piatok, 22. november 2024
Mimoriadne správy
- Pre podozrivú batožinu evakuovali časť londýnskeho letiska Gatwick
- Ukrajinský parlament zrušil zasadanie pre sprísnenie bezpečnostných opatrení po tom, ako Moskva nasadila novú raketu
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
19.9.2023 (SITA.sk) - Sociálna poisťovňa od začiatku septembra zriadila Centrum hodnotenia kvality a reklamácií. Pre agentúru SITA to uviedol hovorca poisťovne Martin Kontúr.
Adaptačná a analytická fáza
Činnosti centra sú podľa neho aktuálne v adaptačnej a analytickej fáze, ktorá bude trvať do konca tohto roka.
Ide o špecializované pracovisko v Starej Ľubovni s celoslovenskou pôsobnosťou spracovávajúce podania, ktoré majú charakter hodnotenia na prácu pobočky, žiadosti o nápravu, podnetu alebo návrhu, prípadne v ktorom klient vyjadruje nespokojnosť alebo reklamuje určité skutočnosti.
„Ide o podania, ktoré nie sú sťažnosťou v zmysle zákona o sťažnostiach, ale je potrebné zabezpečiť ich promptné vybavenie," uviedla poisťovňa.
Plná prevádzka od 1. januára
V centre pracuje šesť zamestnancov. Plnú prevádzku pracoviska poisťovňa spustí od 1. januára budúceho roka, keď klientom sprístupní tiež možnosť podania takéhoto typu podnetu cez webový formulár.
Zamestnanec vybavujúci podanie zvolí optimálnu formu vybavenia podania, aby objektívne preskúmal skutočnosti uvádzané klientom, následne bude hodnotiť kvalitu práce pobočiek, prostredníctvom analyzovania zistených skutočností. Tieto dáta bude poisťovňa štatistiky spracovávať. Následne môže odporučiť prijatie opatrení na nápravu stavu alebo zlepšenie procesov.
„Klient bude priebežne informovaný o zaevidovaní a vybavovaní podania centrom. Prínos vidíme v zabezpečení riešenia problému klienta, tiež v získavaní cenných dát o práci pobočiek a o možnostiach zlepšenia v rámci činnosti Sociálnej poisťovne," dodala poisťovňa.
Zdroj: SITA.sk - Sociálna poisťovňa zaviedla novinku, pomôže nespokojným klientom © SITA Všetky práva vyhradené.
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.