Piatok, 22. november 2024
Sneženie -1 °C
Mimoriadne správy
- Pre podozrivú batožinu evakuovali časť londýnskeho letiska Gatwick
- Ukrajinský parlament zrušil zasadanie pre sprísnenie bezpečnostných opatrení po tom, ako Moskva nasadila novú raketu
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
Slovenskej pošte sa znižuje počet reklamácií, opodstatnených nie je ani polovica
1.4.2020 (Webnoviny.sk) - Slovenská pošta, a. s., dostala v minulom roku 51 155 reklamácií na poskytovanie svojich služieb, z ktorých až 42 % vyhodnotila ako opodstatnené. Najčastejšie zákazníci reklamovali nedodanie zásielky, čo z celkového počtu podaní bolo 30 %. Ako v utorok informovala štátna poštová spoločnosť, najmenej reklamácií podali ľudia za nevyplatenie dobierkovej sumy.
Celkový počet reklamácií za posledné tri roky aj na základe podnetov zákazníkov klesol o vyše desaťtisíc.
"Najvýraznejší pokles z pohľadu opodstatnenosti reklamácií sme zaznamenali v prípade reklamovania nedodania doručenky (- 45,43 %), nevyplatenia dobierkovej sumy (- 8,93 %) a nevyplatenia sumy poštového poukazu (- 6,6ý %). V prípade reklamácie za poškodenie zásielky, nedodanie zásielky a oneskorené dodanie zásielky počet opodstatnených reklamácií narástol," uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská.
Slovenská pošta ročne spracuje viac ako 580 miliónov transakcií, z ktorých je reklamovaných menej ako 0,01 %. "Našou snahou je vychádzať v ústrety zákazníkom a rozvíjať prozákaznícky prístup spoločnosti. V súlade so stratégiou Pošta 2020 sú pre Slovenskú poštu podnety od zákazníkov prínosom v zlepšovaní poštových služieb," dodala Rovenská. Slovenská pošta podľa podnetov a pozorovaní ľudí, napríklad, upravila otváracie hodiny vybraných pobočiek, pristúpila k úprave nastavenia vyvolávacích systémov podľa vyťaženosti vybraných poštových prevádzok a zapracovala zmenu procesov do interných procesov.
Viac k témam: poštová zásielka
Zdroj: Webnoviny.sk - Slovenskej pošte sa znižuje počet reklamácií, opodstatnených nie je ani polovica © SITA Všetky práva vyhradené.
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Slováci budú môcť zaplatiť dane až po pandémii, odložia sa aj niektoré exekúcieNasledujúci článok
Automobilka Ford do 100 dní vyrobí 50-tisíc pľúcnych ventilátorov