Piatok, 22. november 2024
Zamračené -0,5 °C
Mimoriadne správy
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
- Medzinárodný trestný súd vydal zatykač na izraelského premiéra pre vojnu v Pásme Gazy
- Rusi vo vojne proti Ukrajine prvýkrát použili medzikontinentálnu raketu
- Po tragédii na železničnej stanici v srbskom Novom Sade zatkli 11 ľudí
13.11.2019 (Webnoviny.sk) - Čínske giganty v oblasti internetového predaja Alibaba a JD.com v pondelok počas sviatku Singles Day dosiahli na svojich platformách predaj v objeme takmer 70 mld. USD. Firma Alibaba uviedla, že predajcovia na jej platformách dosiahli tržby 38,3 mld. USD.
Tržby cez platformy spoločnosti JD.com boli na úrovni 29,1 mld. USD. Počas vlaňajšieho sviatku Singles Day firma Alibaba hlásila tržby 30,8 mld. USD.
Predaj cez internet v Číne rastie rýchlejšie ako celkový maloobchod, ale jeho tempo sa tiež zmenšuje, keďže sa spomaľuje rast ekonomiky. Predaj prostredníctvom internetu v krajine za január až september medziročne stúpol o 16,8 percenta na 825 mld. USD. V uplynulých rokoch pritom internetový predaj v Číne ročne rástol v priemere o 30 percent.
(1 EUR = 1,1041 USD)
Viac k témam: Alibaba, online nákupy, Singles Day
Zdroj: Webnoviny.sk - Alibaba a JD.com počas sviatku Singles Day vykázali rekordné tržby © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Zisk automobilky Nissan prudko oslabil, sila značky sa zmenšila po zatknutí Ghosna