Sobota, 27. apríl 2024
Slnečno 16,5 °C
Mimoriadne správy
- Pred klubom vo Washingtone sa strieľalo, podozrivý postrelil piatich ľudí
- Hamas skúma izraelský návrh na prímerie v Pásme Gazy, podrobnosti ponuky hnutie nezverejnilo
- Ukrajina zničila najnovší ruský radarový systém, jeho hodnota je viac ako päť miliónov dolárov
- Rusko zaútočilo na energetické zariadenia na juhu a západe Ukrajiny, útok si vyžiadal aj obete
- USA poskytne Ukrajine systémy Patriot, budú súčasťou balíčka pomoci za šesť miliárd dolárov
13.11.2019 (Webnoviny.sk) - Čínske giganty v oblasti internetového predaja Alibaba a JD.com v pondelok počas sviatku Singles Day dosiahli na svojich platformách predaj v objeme takmer 70 mld. USD. Firma Alibaba uviedla, že predajcovia na jej platformách dosiahli tržby 38,3 mld. USD.
Tržby cez platformy spoločnosti JD.com boli na úrovni 29,1 mld. USD. Počas vlaňajšieho sviatku Singles Day firma Alibaba hlásila tržby 30,8 mld. USD.
Predaj cez internet v Číne rastie rýchlejšie ako celkový maloobchod, ale jeho tempo sa tiež zmenšuje, keďže sa spomaľuje rast ekonomiky. Predaj prostredníctvom internetu v krajine za január až september medziročne stúpol o 16,8 percenta na 825 mld. USD. V uplynulých rokoch pritom internetový predaj v Číne ročne rástol v priemere o 30 percent.
(1 EUR = 1,1041 USD)
Viac k témam: Alibaba, online nákupy, Singles Day
Zdroj: Webnoviny.sk - Alibaba a JD.com počas sviatku Singles Day vykázali rekordné tržby © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Zisk automobilky Nissan prudko oslabil, sila značky sa zmenšila po zatknutí Ghosna