Piatok, 22. november 2024
Mierne sneženie  0 °C
Mimoriadne správy

Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali vo voľbe spotrebiteľov

 Webnoviny  19. máj 2022  208  
Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali vo voľbe spotrebiteľov

19.5.2022 (Webnoviny.sk) - Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii  zvolili slovenskí spotrebitelia za Najlepšie novinky roka 2022 v kategóriách Párky a klobásy a Polotovary.

Marketingový program Voľba spotrebiteľov už 11. rok monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky alebo produktové rady uvedené na slovenský trh. Ocenené výrobky sú vyhlásené na základe prieskumu v SR uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

"V Kauflande ponúkame zákazníkom na jednom mieste široký sortiment za výhodné ceny a to, že naše produkty spotrebitelia ocenili ako Najlepšie novinky vo svojej kategórii, nás nesmierne teší. V produktovom rade Z lásky k tradícii prinášame výlučne slovenské výrobky vyrobené zo slovenských surovín. A hoci naši zákazníci skutočne radi skúšajú rôzne novinky v našej ponuke, zdá sa, že tradičné chute majú pre mnohých stále svoje čaro," konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Tohtoročné ocenenie produktov z radu Z lásky k tradícii nie je premiérové - pred dvoma rokmi získali víťazné umiestnenia Detský tvarohovo-smotanový dezert v kategórii Mliečne dezerty a mäkký zrejúci Syr s bielou plesňou v kategórii Syry. V roku 2019 tak isto bodovali nové produkty z radu Z lásky k tradícii, a to Smotanový jogurt a Slovenská šunka.

Informačný servis

Viac k témam: PR, Z lásky k tradícii
Zdroj: Webnoviny.sk - Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali vo voľbe spotrebiteľov © SITA Všetky práva vyhradené.
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.