Nedeľa, 12. máj 2024
Slnečno 16,5 °C
Mimoriadne správy
- Vo Varšave horí nákupné centrum, hasiči nasadili desiatky tímov (video)
- Ruská armáda stratila na Ukrajine ďalších takmer 1 300 vojakov, prišla aj o dva raketomety a lietadlo
- Tusk sľúbil posilnenie ochrany východných hraníc Poľska, Bielorusko obvinil zo zintenzívňovania hybridnej vojny
- Rusi obsadil päť dedín na severovýchode Ukrajiny, podľa gubernátora však nehrozí útok na Charkov
- Ukrajinské drony zaútočili na rafinériu vo Volgograde, zasiahli jednotky na spracovanie ropy
27.4.2020 (Webnoviny.sk) - Aktuálna situácia priniesla výzvy, ktoré budú mať dlhodobý vplyv aj na naše nákupy. Tesco si uvedomuje, že v najbližšom období bude zákazníkom ešte viac ako doposiaľ záležať na nízkych a stabilných cenách produktov. Reťazec preto rodinám prináša potraviny, ktoré potrebujú, za najvýhodnejšiu cenu na trhu.
V reakcii na súčasnú mimoriadnu situáciu pristúpilo Tesco k zníženiu cien vybraných základných potravín, ktoré si môžu zákazníci reťazca zakúpiť najlacnejšie. Tesco zároveň naďalej ponúka širokú ponuku 620 cenovo dostupných produktov, pričom zákazníci ich nájdu v obchodoch jednoducho vďaka modrému označeniu "Naša cena".
Reťazec od včerajšieho dňa znížil ceny rozličných produktov každodennej spotreby, ako sú napríklad vajcia Tesco, ktoré stoja iba 1,25 eura za balenie 10 vajec alebo banány, ktoré si zákazníci kúpia za 1,29 eura za kilogram. Tesco deklaruje, že nejde o krátkodobé zľavy. Ceny budú nízke dlhodobo, a to aj vtedy, keď sa život v spoločnosti začne vracať do normálu.
Tescu záleží na tom, aby zákazníci vedeli ľahko nájsť svoje obľúbené produkty a zaplatili menej. Cenovo dostupné výrobky sú v regáloch a pultoch obchodov označené modrým označením "Naša cena". Tesco tak šetrí zákazníkom čas pri hľadaní čo najlepšej "hodnoty za peniaze".
"Doteraz nepoznaná situácia, v akej sme sa všetci ocitli, je náročná pre mnohé rodiny. Ako reťazec im chceme pomôcť, aby si nakúpili, čo potrebujú, a zaplatili menej. Prichádzame s dlhodobým znížením cien dôležitých produktov, aby naši zákazníci vedeli, že sa na nás môžu spoľahnúť pri plánovaní svojho rodinného rozpočtu," uviedol Matt Kay, marketingový riaditeľ Tesca pre strednú Európu.
Informačný servis
Viac k témam: Naša cena, PR, Tesco, zľavy
Zdroj: Webnoviny.sk - V Tescu sa začína „Leto plné nízkych cien“ © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Audítori: Nastal náš čas