Piatok, 22. november 2024
Zamračené -2 °C
Mimoriadne správy
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
- Medzinárodný trestný súd vydal zatykač na izraelského premiéra pre vojnu v Pásme Gazy
- Rusi vo vojne proti Ukrajine prvýkrát použili medzikontinentálnu raketu
27.4.2020 (Webnoviny.sk) - Aktuálna situácia priniesla výzvy, ktoré budú mať dlhodobý vplyv aj na naše nákupy. Tesco si uvedomuje, že v najbližšom období bude zákazníkom ešte viac ako doposiaľ záležať na nízkych a stabilných cenách produktov. Reťazec preto rodinám prináša potraviny, ktoré potrebujú, za najvýhodnejšiu cenu na trhu.
V reakcii na súčasnú mimoriadnu situáciu pristúpilo Tesco k zníženiu cien vybraných základných potravín, ktoré si môžu zákazníci reťazca zakúpiť najlacnejšie. Tesco zároveň naďalej ponúka širokú ponuku 620 cenovo dostupných produktov, pričom zákazníci ich nájdu v obchodoch jednoducho vďaka modrému označeniu "Naša cena".
Reťazec od včerajšieho dňa znížil ceny rozličných produktov každodennej spotreby, ako sú napríklad vajcia Tesco, ktoré stoja iba 1,25 eura za balenie 10 vajec alebo banány, ktoré si zákazníci kúpia za 1,29 eura za kilogram. Tesco deklaruje, že nejde o krátkodobé zľavy. Ceny budú nízke dlhodobo, a to aj vtedy, keď sa život v spoločnosti začne vracať do normálu.
Tescu záleží na tom, aby zákazníci vedeli ľahko nájsť svoje obľúbené produkty a zaplatili menej. Cenovo dostupné výrobky sú v regáloch a pultoch obchodov označené modrým označením "Naša cena". Tesco tak šetrí zákazníkom čas pri hľadaní čo najlepšej "hodnoty za peniaze".
"Doteraz nepoznaná situácia, v akej sme sa všetci ocitli, je náročná pre mnohé rodiny. Ako reťazec im chceme pomôcť, aby si nakúpili, čo potrebujú, a zaplatili menej. Prichádzame s dlhodobým znížením cien dôležitých produktov, aby naši zákazníci vedeli, že sa na nás môžu spoľahnúť pri plánovaní svojho rodinného rozpočtu," uviedol Matt Kay, marketingový riaditeľ Tesca pre strednú Európu.
Informačný servis
Viac k témam: Naša cena, PR, Tesco, zľavy
Zdroj: Webnoviny.sk - V Tescu sa začína „Leto plné nízkych cien“ © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Audítori: Nastal náš čas