Sobota, 18. máj 2024
Mimoriadne správy
- Neverte Putinovi, keď hovorí, že nezaútočí na Charkov, varuje ukrajinský exprezident Porošenko
- Putin podľa analytikov predstiera záujem o mierové rokovania, stretnutie so Si Ťin-pchingom využil na propagáciu
- Väčšina Rusov by podporila ukončenie vojny „tento týždeň“, ale iba pod podmienkou ponechania si okupovaných území
- Prímerie počas olympijských hier nezabráni Rusom v prípravách na ďalšie útoky, tvrdí ukrajinský prezident
- Nemecký parlament schválil plány na zmiernenie prísnych obmedzení týkajúcich sa priezvisk
5.6.2021 (Webnoviny.sk) - Záujem o čapované pivo stúpol v partnerských podnikoch Plzeňského Prazdroja Slovensko medziročne o 20 %. Denne pribúda 15 až 60 nových partnerských prevádzok, ktoré robia prvýkrát objednávku.
Od otvorenia terás si podniky objednali spolu viac ako 40-tisíc hektolitrov piva. Informovala o tom v stredu hovorkyňa spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko Zdenka Huňady.
Plzeňský Prazdroj Slovensko je pivovovar s 550 zamestnancami. Do portfólia značiek spoločnosti patrí Pilsner Urquell, Šariš, Velkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus, Topvar, Smädný Mních, Excelent, nealkoholické pivo Birell a cider Frisco.
Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Europe & International Group, pod ktorú spadá 19 pivovarov v 8 európskych krajinách, a ktorá patrí pod japonskú spoločnosťou Asahi.
Viac k témam: Koronavírus, letné terasy, pandemické opatrenia, pivo
Zdroj: Webnoviny.sk - V podnikoch stúpol záujem o čapované pivo, medziročne je to o 20 percent © SITA Všetky práva vyhradené.
Hodnotenie článku
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.