Piatok, 5. december 2025
Mimoriadne správy
- Slovensko má nový duchovný symbol vo Vatikáne, Pellegrini hovorí o nádeji v čase napätia a neistoty doma aj vo svete – VIDEO, FOTO
- Blanár rokoval so zástupcami Gruzínska a Kirgizska, cieľom je prehĺbenie hospodárskej spolupráce – VIDEO, FOTO
- Slovensko je pripravené Ukrajine opäť poskytnúť pomoc, Blanár v rámci zasadnutia NATO rokoval aj s Landauom – FOTO
- Ruskí vojaci podľa Ukrajiny uviazli v pouličných bojoch o Pokrovsk
- V českom mestečku zo školy evakuovali 450 ľudí pre obavy z výbuchu
27.5.2025 (SITA.sk) - V prieskume Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2025 spoločnosť zabodovala so sladkou pochúťkou vlastnej značky Chute Slovenska, v ktorej prináša typické lokálne výrobky.
Spokojné zákazníctvo a ponuka potravín vysokej kvality, to sú pre BILLA najdôležitejšie ciele. Aj preto neustále predstavuje vlastné značky, ktoré si rýchlo získavajú svojich fanúšikov. Najnovšie ľudia vyzdvihli výnimočnú kvalitu privátnej značky Chute Slovenska, ktorú BILLA začala predávať na jeseň minulého roka. V ankete Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2025 dostali Chute Slovenska najviac hlasov v kategórii Džemy. Slovenky a Slováci ocenili kvalitu extradžemov s prívlastkom "menej sladké", ktoré spoločnosť ponúka vo viacerých verziách, napríklad slivkovej či ríbezľovej.
"V Chutiach Slovenska sa nám podarilo prepojiť kvalitu lokálnych produktov s hrdosťou na tradičné receptúry, ktoré milujú už celé generácie. Extradžemy tejto značky sa vyznačujú vysokým podielom ovocia a výnimočnou chuťou, a sme veľmi radi, že si ich zamilovali aj naši zákazníci a zákazníčky. Ďakujeme im za dôveru, ktorú nám v ankete Voľba spotrebiteľov opäť prejavili – je to pre nás hnací motor, aby sme pomyselnú latku kvality posúvali stále vyššie a vyššie," uviedla Albena Georgieva, COO BILLA Slovensko.
Sieť supermarketov bola v tejto súťaži úspešná už po štvrtýkrát. V predošlých ročníkoch ľudia ocenili orechy jej privátnej značky Nice Bites, čerstvé mäso značky Mäsiarov výber či magnéziovú vodu BILLA Ľubovnianka. Cieľom ankety Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je vyzdvihnúť nové a inovované výrobky na trhu a uľahčiť zákazníctvu orientáciu medzi produktmi. V 14. ročníku ankety celkovo súťažilo 162 noviniek. O víťazoch rozhodlo 2000 spotrebiteľov zo Slovenska, ktorí sa zúčastnili na prieskume agentúry NielsenIQ.
Informačný servis
Viac k témam: Chute Slovenska, PR, Voľba spotrebiteľov
Zdroj: SITA.sk - Triumf pre BILLA! Jej značka Chute Slovenska patrí medzi novinky roka © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Ruskí vojaci podľa Ukrajiny uviazli v pouličných bojoch o Pokrovsk
Okamurovi pred domom opäť viala ukrajinská vlajka
Majiteľovi značky Zara sa darí napriek konkurencii zo strany predajcov lacnejšieho oblečenia