Sobota, 23. november 2024
Mimoriadne správy
- Top foto dňa (22. november 2024): Pellegrini v Prešove, pojednávanie s bývalým policajným prezidentom aj vianočný stromček vo Vatikáne
- Pre podozrivú batožinu evakuovali časť londýnskeho letiska Gatwick
- Ukrajinský parlament zrušil zasadanie pre sprísnenie bezpečnostných opatrení po tom, ako Moskva nasadila novú raketu
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
BRATISLAVA 21. marca 2019 (WBN/PR) - Efektívna a kvalitná distribúcia posolstva či hodnôt značky je aktuálnou témou 16. ročníka súťaže Podnikové médium roka. Existuje nespočetne veľa možností, spôsobov, foriem, štýlov ako uchopiť komunikáciu. Súťaž sa zameriava na niekoľko z nich, pričom svoj priestor majú tak tradičné formy, ktoré stále plnia svoj účel a zámer značky, ale aj moderné formy komunikácie. Súťažné práce môžu prihlasovať agentúry, firmy, ale aj štátne a mimovládne organizácie do konca marca.
Súťaž je určená pre široké spektrum foriem firemnej komunikácie. V tejto jedinečnej súťaži je priestor pre podnikové printové média (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo pre zamestnancov. Svoje kategórie majú aj letáky, brožúry, časopisy či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácii v online prostredí. Firemné alebo produktové web stránky, facebookové a instagramové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je audiovizuálna prezentácia, viral a voľné formy.
Súťaž je určená komerčným subjektom, reklamným a PR agentúram a svoje práce pravidelne prihlasujú aj mestá, mimovládne a štátne inštitúcie. Prihlásené práce posudzuje 5-členná odborná porota v 15 kategóriách. Každoročne sa udeľujú aj špeciálne ocenenia, vrátane ceny GRAND PRIX. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka. Súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už šestnásťkrát v spolupráci s Non-Stop Production. Partnermi súťaže je agentúra PBR Communication Agency, SITA, TASR a Startitup.sk.
Prihlášky súťažných prác, ktoré boli realizované v roku 2018, je potrebné zasielať do 31. 03. 2019.
Súťažné kategórie 16. ročníka Podnikové médium roka:
- Podnikové noviny
- Podnikové časopisy – externá komunikácia
- Podnikové časopisy – interná komunikácia
- Časopisy škôl a tretieho sektora
- Noviny a časopisy rozpočtových organizácií
- Webové stránky
- Podniková brožúra a leták
- Audiovizuálna prezentácia
- Virál
- Výročná správa
- Elektronický magazín
- Facebook stránky
- Instagramový profil
- Podnikový kalendár
- Voľné formy
Bližšie informácie o súťaži:
www.facebook.com/podnikovemediumroka
www.podnikovemedium.sk
E-mail: podnikovemedium@gmail.com
Viac k témam: Podnikové médium roka, súťaž
Zdroj: Webnoviny.sk - Súťaž Podnikové médium roka © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.