Pondelok, 15. december 2025
Mimoriadne správy
- Zelenskyj dúfa v podporu Američanov, podľa neho je najspravodlivejšou možnosťou „ostať tam, kde sme“
- Maďarsko sa nezrútilo po roku 1989. Ono už desaťročia stálo na umelých nohách, tvrdí psychiater Hunčík
- Rusko musí byť pod tlakom USA, aby pristúpil na kompromis, tvrdí Zelenskyj
- Španielska polícia rozbila gang pašujúci hašiš vrtuľníkmi z Maroka
- Streľba na pláži Bondi v Sydney si vyžiadala desať mŕtvych – VIDEO, FOTO
Súťaž Answear Graphic Design Masters nám ukáže prekvapivú tvár módnych produktov
1.12.2022 (Webnoviny.sk) - Answear.sk spúšťa medzinárodnú súťaž venovanú umelcom a grafikom, ktorí sú zanietení pre digitálne umenie, milujú módu a majú radi výzvy. Na tých najlepších čakajú atraktívne peňažné výhry v celkovej hodnote až 9 500 € o ktoré je možné hrať až do konca roka januára 2023. A zapojiť sa môžete z celého sveta!
Lifespiration Starts Here!
V súlade s touto hlavnou zásadou vstupuje Answear.com, medzinárodný módny e-shop, do sveta dizajnu v snahe vytvoriť inšpiratívne manželstvo umenia a módy. Tentokrát projekt Answear Graphic Design Masters pozýva talentovaných tvorcov z celého sveta, ktorí sa zúčastnia na vytváraní kreatívnych, prekvapivých, digitálnych umeleckých diel a vyzdvihnú krásu produktov z jedinečnej ponuky Answear.sk.
Súťaž je zameraná na nadšencov počítačovej grafiky, ktorí sa tejto oblasti venujú ako profesionáli či amatéri. Jedinou podmienkou na zapojenie sa je vek viac ako 18 rokov.
Pravidlá súťaže Answear Graphic Design Masters sú jednoduché
Úlohou účastníkov je vytvoriť grafický dizajn s použitím fotografií jedinečného produktu z ponuky Answear.sk. Z výberu pripravených fotografií stačí vybrať obrázky jedného produktu a vytvoriť mu nový originálny kontext prostredníctvom vynikajúceho grafického dizajnu. Všetky materiály potrebné na vytvorenie grafiky sú k dispozícii na stránke súťaže: https://masters.answear.sk/.
Rozhodovať bude inšpiratívna porota
O najlepších z najlepších rozhodne vo februári 2023 medzinárodná porota zložená z odborníkov z celej Európy. Jej predsedom je Poliak Marcin Franczak - kreatívny riaditeľ Answear.com s takmer 20-ročnými skúsenosťami s vytváraním vizuálnej identity najväčších módnych značiek. Slovenka Petra Slamková alias @fancyillustrator - skúsená ilustrátorka, ktorá už roky dotvára svoje fotografie a obsah na sociálnych sieťach milými farebnými postavičkami, Bulharka Maria Todorova - spoluzakladateľka, CEO a kreatívna riaditeľka agentúry Next-DC, ktorá získala skúsenosti v známych reklamných agentúrach (Havas, Ogilvy&Mather) a Slovinec Milan Bokun - umelec, špecialista na grafiku a módnu ilustráciu. Skúsená porota sa bude pri výbere víťazov zaoberať otázkami súvisiacimi s myšlienkou použitia imidžu produktu, jeho rozpoznateľnosťou a cieľom dať mu nový kontext.
"Prostredníctvom rôznych kreatívnych projektov chceme ukázať, ako sa dá žiť zaujímavý, odvážny a ešte aktívnejší život. Do každej kampane výrazne zapájame našich zákazníkov i priaznivcov z rôznych krajín, ktorí sa s nami delia o svoje nápady a prezentujú obrovskú kreativitu, vášeň a originálny prístup. Ako Country Manager spoločnosti answear.sk pre Česko a Slovensko som nesmierne hrdá, že sa nám do medzinárodnej poroty podarilo obsadiť aj inšpiratívnu zástupkyňu Slovenska Petru Slamkovú," dodáva Nicole Groesslová.
Podrobné informácie o súťaži, podmienkach, pravidlách a databáze fotografií sú k dispozícii tu: https://masters.answear.sk/
Informačný servis
Viac k témam: Answear Graphic Design Masters, PR, Súťaž
Zdroj: Webnoviny.sk - Súťaž Answear Graphic Design Masters nám ukáže prekvapivú tvár módnych produktov © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Keď sa brucho nadúva. Kniha, ktorá konečne hovorí nahlas o téme, o ktorej sa radšej mlčí
Atómové návyky: Workbook. Praktický návod, ktorý mení život po malých krokoch
Lacné kanvice z online trhovísk lákajú svojou cenou, ale predstavujú technické aj zdravotné riziko