Streda, 4. december 2024
Zamračené 0,4 °C
Mimoriadne správy
- Polícii nahlásili streľbu na Západočeskej univerzite, zasahuje množstvo policajtov
- Slovenské výrobné ceny v októbri medziročne klesli o pätinu, najviac v EÚ
- Podľa Szijjártóa nevznikol konsenzus v otázke pozvania Ukrajiny do NATO
- Kyjev a EÚ podpísali dohodu o pôžičke do výšky 35 miliárd eur
- Do Česka prestala tiecť ruská ropa cez ropovod Družba
3.12.2024 (SITA.sk) - Giving Friday je v dm drogerie markt prirodzeným nadviazaním na celoročnú stratégiu, ktorá sa vyhýba akciám a masívnym zľavám. Nakupujúcim v kamenných predajniach či online prostredí dm vytvára jednoduchú možnosť, ako pomôcť iným.
V posledný novembrový piatok sa v dm už po siedmykrát uskutočnila dobročinná kampaň s názvom "Giving Friday". Časť svojho obratu z tohto dňa dm venuje na dobrú vec – tento rok opäť podpore zelenej energie v školských zariadeniach.
Výťažok 77 168 eur a 60 centov je doposiaľ najvyššou sumou, ktorú sa za sedem rokov podarilo získať kampaňou Giving Friday. Predstavuje päť percent celkového denného obratu dm drogerie markt z 29. novembra, ktorý činil viac ako 1,5 milióna eur. Obrat dm predajní predstavoval 1 450 610 eur a obrat z online nákupov v e-shope mojadm.sk a v mobilnej aplikácii Moja dm dosiahol 92 762 eur.
Vďaka zákazníkom prekročil celkový počet nákupov počas Giving Friday stotisícovú hranicu. Tohtoročných 100 043 nákupov predbehlo minulý rok o 10,76 percenta. Nákup v najvyššej hodnote – 946 eur – sa uskutočnil v predajni v obchodnom centre Lipa Park v Michalovciach. V tejto predajni mal nákup najvyššiu hodnotu aj počas Giving Friday v roku 2019, od vtedy si prvenstvá posúvali košické predajne.
Výťažok už tretí rok poputuje grantovému programu Školy na zelenú. "Financie, ktoré vyzbierame počas Giving Friday, putujú do nášho Nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis. V januári následne spustíme výzvu a školské zariadenia môžu podať žiadosť o finančnú podporu z grantového programu vedeného v tomto fonde. Táto podpora je určená na inštaláciu fotovoltických panelov. Veľkou motiváciou je úspora nákladov. Na mnohých školách sa stretávame s tým, že vedenie má pripravené mnohé plány, ktoré chce v budúcnosti zrealizovať za usporené financie," vysvetlila fungovanie kampane Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.
Vyzbieranú sumu dm pravidelne navyšuje o tisícky eur a celková darovaná suma za uskutočnených sedem rokov kampane je 375 768 eur.
Informačný servis
Viac k témam: Giving Friday, PR
Zdroj: SITA.sk - Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Arthur C.Clarke a veľkolepé sci-fi Rámova záhrada Včera o 20:16
Skvelá kulinárska detektívka Smrtiace olivy Včera o 20:20
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Vianočný darček pre TV zákazníkov UPC: voľné vysielanie až 42 staníc pre všetkých počas sviatkovNasledujúci článok
500 kolegov a kolegýň v Tescu tvoria ľudia so zdravotným znevýhodnením