Sobota, 27. júl 2024
Mimoriadne správy
- Rover Perseverance našiel na Marse skalu, ktorá možno nesie prastaré známky života
- Prieskumná loď ruského námorníctva narušila fínske teritoriálne vody
- Pre korupciu zatkli v Rusku bývalého námestníka ministra obrany Dmitrija Bulgakova
- EÚ prvýkrát poskytne Ukrajine financie zo zmrazených ruských aktív, na podporu krajiny presunie 1,5 miliardy eur
- Prímerie len poskytne agresorovi čas posilniť svoje schopnosti, trvalé riešenie spočíva v stiahnutí ruských jednotiek
Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK
![Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK](https://maxivyber.sk/images/articles/2023/11/22/najviac-slovenskych-vyrobkov-vystavuje-v-regaloch-kaufland-potvrdil-to-prieskum-agentury-gfk.jpg)
22.11.2023 (SITA.sk) - Obchodný reťazec sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov. Jeho prvenstvo potvrdili aj výsledky júlového prieskumu renomovanej agentúry GfK, ktoré dokazujú, že Kaufland* má v priemere najviac vystavení slovenských produktov spomedzi všetkých maloobchodných reťazcov. Vedie medzi nimi s počtom 6 302 vystavení.
Prieskum slovenského trhu, ktorý prebiehal v 360 predajniach potravinových reťazcov po celej Slovenskej republike, aj tento rok agentúra GfK realizovala v 32 tovarových kategóriách a v 92 podkategóriách. Reťazec v ňom s počtom 6 302 dosiahol najvyšší počet vystavení domácich výrobkov v porovnaní s absolútnou priemernou hodnotou nameranou za celý trh, čo znamená, že jeho zákazníci si môžu vyberať z najväčšieho množstva slovenských produktov.
"Podpora domácich dodávateľov patrí už dlhodobo k našim prioritám a aj tohtoročné, už siedme prvenstvo v prieskumoch GfK potvrdzuje, že sme na dobrej ceste," konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s. a pokračuje: "Slovenskí výrobcovia potrebujú nielen stabilný odbyt, ale aj silného a férového partnera, ktorým pre nich Kaufland rozhodne je. S mnohými spolupracujeme dlhé roky, pomáhame im rásť a oceňujú to aj zákazníci, ktorí tak majú istotu, že najširšiu ponuku kvalitných domácich potravín nájdu práve v našich predajniach."
Pre obchodný reťazec je spolupráca so slovenskými dodávateľmi mimoriadne dôležitá. Projektom Z našich regiónov podporuje menších lokálnych producentov, ktorí svoj tovar z kapacitných dôvodov dodávajú iba do predajní v blízkom okolí, a v roku 2018 uviedol na trh aj produktový rad K-Z lásky k tradícii. Jeho sortiment tvoria potraviny vyrobené domácimi dodávateľmi z kvalitných domácich surovín a spotrebitelia v ňom nájdu už viac ako 90 výrobkov. Nechýbajú medzi nimi mliečne či mäsové produkty, zelenina aj ovocie dopestované na Slovensku, pričom ponuka značky K-Z lásky k tradícii sa nedávno rozrástla o bravčové, hovädzie aj kuracie mäso.
Kaufland obhájil svoju líderskú pozíciu na domácom trhu už siedmy raz za sebou.
*porovnanie reťazca Kaufland s ostatnými reťazcami na slovenskom maloobchodnom trhu, na základe výsledkov štúdie Spotrebiteľského panelu GfK realizovanej v júli 2023
Informačný servis
Viac k témam: PR, Prieskum, Slovenské výrobky
Zdroj: SITA.sk - Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Sudcu Klimenta budú disciplinárne stíhať pre konflikt na parkovisku