Piatok, 22. november 2024
Malá oblačnosť -1 °C
Mimoriadne správy
- Pre podozrivú batožinu evakuovali časť londýnskeho letiska Gatwick
- Ukrajinský parlament zrušil zasadanie pre sprísnenie bezpečnostných opatrení po tom, ako Moskva nasadila novú raketu
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
Skôr ako sa naplno rozbehne letná festivalová sezóna, slovenská reklamná brandža si spolu s klientmi užije svoj vlastný festival. Bude plný marketingu, inovácií, zahraničných spíkrov a búrania stereotypov.
Bratislava, 3.apríla 2017 - Zlatý klinec , najprestížnejšia súťaž kreativity v reklame, sa po viac ako dvadsiatich rokoch svojej existencie mení. Z odovzdávania cien a afterparty, pre ktoré Zlatý klinec väčšina reklamných agentúr a zadávateľov pozná, sa stáva celodenný event s plne nabitou konferenčnou časťou, počas ktorej vystúpia hviezdni zahraniční spíkri zo strany klientov aj z prestížnych agentúr, z oblasti inovácií, business developmentu, designu či svetovej úrovne kreativity. “Rozhodli sme sa naplno využiť synergiu prestížnej značky a nášho napojenia na svetové marketingové organizácie ako je Cannes Lions, ADC Europe či EACA. Tie nám umožňujú získať skvelých zahraničných spíkrov a zostaviť tak program, aký nemá žiadna iná konferencia na Slovensku,” povedal Martin Woska, prezident slovenského Art Directors Clubu.
Hviezdny line-up
Už teraz sú potvrdené mená ako Cristina Roman z D&AD London (GB), Joakim Kempff zo Starcom (SE), Patricia Boglione z Angelini Design (IT), Steve Latham z Cannes Lions (GB), Ravid Kuperberg z Mindscapes Creativity (IL) či Dušan Švalek z Telekomu. Rozprávať budú o vzťahoch agentúra vs. klient a o tom, aké miesto hrá odvaha na oboch stranách. Témou festivalu je “Búranie stereotypov” a tie sa rozbúrajú v piatok 26. mája 2017 v bratislavskom Istropolise. Podľa informácií, ktoré organizátori poskytli, sa program začne o 9.00 hod. live prezentáciou najlepších kampaní za účasti poroty Zlatého klinca a skončí popoludní, aby účastníci mali čas pripraviť sa na galavečer.
Príležitosť pre mladých
Line-up festivalu je popretkávaný aj programom pre mladých kreatívcov, marketérov a tiež študentov. Na stagi pre vychádzajúce talenty sa bude konať hviezdne finále súťaže Young Lions Slovakia 2017, v ktorom sa predstavia finalisti kategórií PR, Media, Marketers, Film či Cyber a budú súťažiť o celotýždňový vstup na festival Cannes Lions 2017 a účasť v medzinárodnom kole prestížneho Young Lions 2017. “Prvýkrát v histórii Slovensko využilo všetky kategórie Young Lions a v spolupráci s ďalšími asociáciami a partnermi tak môžeme vyslať na svetový festival kreativity do Cannes až 14 súťažiacich,” povedal Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Okrem toho na stagi pre vychádzajúce talenty vyvrcholí aj študentská súťaž Žiarovka a projekt pre študentov marketingu ADC štempel. Pre čerstvých držiteľov štempla je pripravený workshop so zahraničným profesionálom. Pre finalistov Young Lions zase workshop so Stevom Lathanom priamo z Cannes Lions, ktorý ich pripraví na medzinárodné kolo súťaže a poskytne im menšiu konkurenčnú výhodou, keďže takýto osobný pred-briefing nemá iná krajina.
Pôjde o veľa
Vstupenky na konferenciu si môžete zakúpiť priamo na stránke Zlatyklinec.sk, ktorá ponúka aj zvýhodnené vstupné pre študentov. Ak máte vo svojej agentúre, firme alebo škole mladé nadané talenty, určite si pozrite stránky súťaží Young Lions (určená pre mladých kreatívcov do 30 rokov), Žiarovka (určená pre študentov) či ADC štempel (určený pre študentov) a neváhajte ani minútu ich do nich zapojiť. Výhry stoja za to a príležitosť byť súčasťou prvého festivalu reklamy ešte o to viac.
Témy, na ktoré sa môžete tešiť
- Čo všetko znamená odvaha na strane klientov.
- Ako vyzerá spolupráca agentúry a klienta, ktorá tvorí inovatívne koncepty a stanovuje nové trendy.
- Ako propagovať produkt tým, že vytvoríte iný produkt a iné najhorúcejšie trendy v komunikácii.
- Vie byť mediálna stratégia dôležitejšia ako kreativita?
- Ako nekopírovať od veľkých, ale vytvoriť vlastnú kreatívnu identitu.
- Ako sa vysporiadať s live marketingom – najstresujúcejším a zároveň najtrendovejším druhom komunikácie dneška
Mená spíkrov, program a info o vstupenkách nájdete na www.zlatyklinec.sk.
Viac k témam: reklama, Zlatý klinec
Zdroj: Webnoviny.sk - Na Slovensku vniká prvý reklamný festival © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
V kauze vraždy Čongrádyho opäť vypovedal kľúčový svedok, uzavrel dohodu o vine a tresteNasledujúci článok
Foto: Počas víkendu havarovalo päť motorkárov, dvaja neprežili