Piatok, 22. november 2024
Mimoriadne správy
- Pre podozrivú batožinu evakuovali časť londýnskeho letiska Gatwick
- Ukrajinský parlament zrušil zasadanie pre sprísnenie bezpečnostných opatrení po tom, ako Moskva nasadila novú raketu
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
22.4.2021 (Webnoviny.sk) - Slovenská sieť potravín KRAJ prináša na pulty svojich prevádzok ďalšiu vlastnú značku produktov. Zákazníci ich nájdu pod názvom Z nášho KRAJa a rozpoznajú ich vďaka jednotnému farebnému prevedeniu i výraznému logu pozostávajúcemu z tradičnej horskej kvetiny. Produkty pod touto značkou si môžu zákazníci zakúpiť v predajniach už v priebehu apríla.
Mliečne, mäsové aj sezónne výrobky od lokálnych chovateľov a pestovateľov, s dohľadateľným pôvodom na niektorej zo slovenských fariem či u lokálnych producentov, nájdu zákazníci už koncom apríla vo všetkých predajniach KRAJ. Cieľom vytvorenia spoločnej značky je jednoduchšia a väčšia podpora malých regionálnych producentov, ktorých produkty sa tak ľahšie dostanú k zákazníkom. Okrem toho, že pôjde o unikátne lokálne výrobky, ktoré budú dostupné len v predajniach KRAJ, chce sieť potravín tiež oprášiť zabudnuté remeselné výrobky typické pre určitý región a priblížiť ich tak širokej verejnosti. Hneď na úvod je pod touto značkou pripravených 6 produktov v obsluhovaných pultoch a v mliečnom sortimente. V priebehu roka bude ponuka tejto privátnej značky rýchlo rásť.
"Prísť s privátnou značkou sme sa rozhodli z dvoch dôvodov. Na jednej strane nám šlo o podporu malých výrobcov, ktorí by zrejme pod svojimi vlastnými značkami nemali taký dosah na kupujúcich. Zároveň by ich kvalitné produkty poznali len miestni obyvatelia, prípadne z okolitých obcí a miest, čo by bola škoda, keďže v mnohých prípadoch ide o jedinečnú receptúru či spôsob výroby. Na druhej strane chceme týmto krokom zlepšiť situáciu slovenskej ekonomiky, ktorá bola v poslednom roku výrazne zasiahnutá a skúšaná pandémiou koronavírusu. V neposlednom rade budeme naše privátne značky podporovať aj marketingovo, čo by malo ešte viac pomôcť výrobcom. Veríme, že si naši zákazníci obľúbia značku Z nášho KRAJa," povedal Marek Koštrna, marketingový manažér reťazca KRAJ.
Logo v sebe ukrýva Slovákom dobre známu rastlinu, ktorú používali už naši predkovia ako ľudovú medicínu proti brušným bolestiam a problémom dýchacích ciest. Ide o Plesnivec alpínsky. Na Slovensku sa prirodzene vyskytuje vo Vysokých Tatrách, Veľkej a Malej Fatre i v Slovenskom raji.
Obchodný reťazec KRAJ už niekoľko rokov podporuje miestnych pestovateľov, chovateľov a výrobcov. Na svojich pultoch aj v súčasnosti ponúka niekoľko stoviek výrobkov z takmer všetkých druhov potravín. Potrebu vytvorenia vlastnej značky lokálnych produktov možno považovať za priame vyústenie dlhoročných spoluprác s desiatkami malých, a v mnohých prípadoch neznámych, dodávateľov. V týchto spoluprácach plánuje aj naďalej pokračovať – i v súčasnosti hľadá viacerých dodávateľov. Tí sa môžu prihlásiť na webe https://krajpotravin.sk/stat-sa-partnerom.
Informačný servis
Viac k témam: potraviny, PR, Z nášho KRAJa
Zdroj: Webnoviny.sk - KRAJ prichádza s vlastnou značkou potravín © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Donucovacie prostriedky v prípade Lučanského v ružomberskej nemocnici neboli primerane použitéNasledujúci článok
Zaplaťte za nákup menej, Tesco dlhodobo znižuje ceny stoviek produktov