Streda, 29. máj 2024
Mimoriadne správy
- Ukrajina zničila 13 zo 14 dronov, ktorými Rusko v noci zaútočilo
- Prvá zásielka munície v rámci českej iniciatívy dorazí na Ukrajinu „v najbližších dňoch“, povedal Fiala
- Rusi už vo vojne prišli o vyše 10-tisíc dronov, hlásia Ukrajinci a priblížili aj ich ďalšie straty na technike
- Macron podporuje právo Ukrajiny udrieť na vojenské ciele v Rusku, svoj názor vyjadril aj Scholz
- Z Rafahu v Pásme Gazy ušlo už vyše milión ľudí, poskytovanie pomoci a ochrany je podľa OSN takmer nemožné
14.2.2024 (SITA.sk) - Spoločnosť HELL ENERGY obsadila do najnovšej globálnej reklamnej kampane, ktorá bude odprezentovaná vo viac ako 60 krajinách, jedného z najpopulárnejších hercov na svete - Michele Morroneho. Hviezda filmu z produkcie Netflixu "365 dní" a tvár značky Dolce&Gabbana tak otvára ďalšiu kapitolu príbehu značky HELL.
Michele Morrone sa predstavil v roku 2020 v roli charizmatického Massima Torricelliho, a vyslúžil si za neho obdiv miliónov divákov. Po tomto filmovom debute nasledovala séria spoluprác s prestížnymi módnymi domami, vrátane reklamy s Katy Perry na parfum Dolce&Gabbana (2023). Onedlho ho bude možné vidieť aj v celovečernom thrilleri Subservience, v ktorom si zahrá po boku Megan Fox. Vďaka týmto úspechom je teraz meno Michele Morrone synonymom charizmy a alfa-mužskej energie.
Cieľom HELL ENERGY je prinášať čo najlepšie inovatívne riešenia a zaujímavé spolupráce. Micheleho charakter a podmanivý vzhľad sa preto k značke perfektne hodia. Spolupráca medzi značkou HELL a talianskou hviezdou tak nie je len reklamnou kampaňou, ale aj stretnutím dvoch velikánov, ktorí predstavujú silu a kvalitu. "Touto novou reklamnou kampaňou chceme otvoriť ďalšiu kapitolu úspešného príbehu značky so zaujímavou osobnosťou, ktorej hodnoty si HELL ENERGY váži. Prostredníctvom tejto spolupráce chceme zvýšiť našu medzinárodnú prítomnosť a rozšíriť cieľovú skupinu tým, že oslovíme mladšiu generáciu sledujúcu súčasné trendy," povedala o novej spolupráci Adrienn Popovics, operatívna marketingová riaditeľka spoločnosti HELL.
Nová kampaň pozostávajúca z niekoľkých mini reklám/ spotov bude spustená vo viac ako 60 krajinách v polovici februára, a to s využitím celého spektra marketingovej komunikácie so špeciálnym zameraním na kanály sociálnych médií. Charizmatického talianskeho herca uvidia fanúšikovia a konzumenti HELL v integrovanej viackanálovej reklamnej kampani, na predajných miestach a v outdoorových reklamných médiách, ako aj v televízii a na digitálnych kanáloch. Zvláštnosťou spotov je, že ukážu Morroneho v rôznych životných situáciách, ako si vychutnáva energetický nápoj HELL, a to napríklad počas jeho ranných rutinných rituálov alebo počas tréningu. Natáčanie prebiehalo v Maďarsku za súčasti medzinárodnej produkcie so 100 členným štábom, a pod vedením amerického režiséra.
Informačný servis
Viac k témam: PR
Zdroj: SITA.sk - Jeden z najsexi mužov na svete sa stáva novou tvárou Hell Energy © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.