Pondelok, 15. december 2025
Mimoriadne správy
- Streľba na Bondi Beach zasiahla aj exprezidentku Čaputovú, obeťou útoku v Sydney bola jej blízka priateľka
- Zelenskyj dúfa v podporu Američanov, podľa neho je najspravodlivejšou možnosťou „ostať tam, kde sme“
- Maďarsko sa nezrútilo po roku 1989. Ono už desaťročia stálo na umelých nohách, tvrdí psychiater Hunčík
- Rusko musí byť pod tlakom USA, aby pristúpil na kompromis, tvrdí Zelenskyj
- Španielska polícia rozbila gang pašujúci hašiš vrtuľníkmi z Maroka
COOP Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky, na pulty prináša limitovanú edíciu s folklórnym motívom
25.10.2019 (Webnoviny.sk) - Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota má úctu k tradíciám a ľudovej kultúre vo firemných génoch, čo potvrdila aj svojou najnovšou marketingovou aktivitou. Tohtoročné 20. výročie založenia vlastnej značky si pripomenula unikátnou limitovanou edíciou, do ktorej obalila 20 najobľúbenejších produktov. Medzi vybranými výrobkami zdobenými folklórnym motívom nájdu spotrebitelia maslo, mlieko, múku, krupicu, perník, smotanu na šľahanie či bryndzu.
Výrobkami zabalenými v jedinečnom šate zásobila COOP Jednota všetkých svojich viac ako 2 000 predajní od najmenších dedinských obchodov až po najmodernejšie supermarkety TEMPO. "Za dve dekády od uvedenia na trh prešli produkty vlastnej značky prirodzeným vývojom, ktorý reagoval na potreby trhu. Od uvedenia na trh polotučného mlieka v roku 1999 sa pre veľký záujem verejnosti sortiment rozrástol nielen o čerstvé potraviny, ktoré zostávajú najpredávanejšou kategóriou, ale aj o trvanlivý tovar, cukrovinky, snacky, potravu pre zvieratá, čistiace prostriedky či hygienické potreby. Skladba výrobkov je postavená tak, aby spĺňala potreby aj najnáročnejších zákazníkov, takže v ponuke nechýbajú ovocné a zeleninové šťavy, musli tyčinky a mnohé ďalšie výrobky reflektujúce na zdravý životný štýl a potravinové intolerancie," hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.
Limitovaná edícia vychádza z abstrakcie folklórnych zdrojov bez odkazu na konkrétny región, avšak so schopnosťou navodiť pocit tradície moderným smerovaním. Tradičnosť radu podporuje retro logo COOP Jednoty s redizajnom hodným 21. storočia.
Produkty vlastnej značky sú vďaka pomeru vysokej kvality a výhodnejšej ceny medzi zákazníkmi veľmi obľúbené. Aj v tomto sortimente sa COOP Jednota zameriava predovšetkým na podporu domácej produkcie, preto viac ako 80 % z celkového počtu 707 výrobkov pochádza od slovenských výrobcov a spracovateľov.
"Kladieme veľký dôraz na predaj tradičných slovenských komodít, čím zároveň pomáhame lokálnym dodávateľom napredovať. Teší nás, že spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú aj strukoviny, ktoré sa na území Slovenska pestovali už pred mnohými rokmi. Pochváliť sa môžeme chuťovo výbornými mäsovými výrobkami od regionálnych spracovateľov. O mimoriadnej obľúbenosti produktov privátnej značky svedčí aj fakt, že ich samotní zákazníci v súťaži Voľba spotrebiteľa-najlepšia novinka označili v kategórii mlieko, syry a mliečne dezerty za najlepšie na trhu," pokračuje vrchný riaditeľ Branislav Lellák.
Vysokú kvalitu svojich výrobkov dosahuje COOP Jednota aj vďaka viacstupňovým kontrolám, ktoré reťazec realizuje nad rámec zákona prostredníctvom špecializovaných inšpektorov externej firmy.
Inzercia
Viac k témam: COOP Jednota, folklór, PR
Zdroj: Webnoviny.sk - COOP Jednota oslavuje 20 rokov vlastnej značky, na pulty prináša limitovanú edíciu s folklórnym motívom © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Slováci masovo zatepľujú, záujem o príspevok 8800 € stúpol
Ukrajina obvinila Rusko z útoku dronom na tureckú nákladnú loď prevážajúcu slnečnicový olej
Zelenskyj navštívil Kupiansk, nachádzal sa asi kilometer od ruských pozícií
Nemecko pošle skupinu vojakov do Poľska, obavy z ruských hrozieb narastajú