Nedeľa, 19. máj 2024
Mimoriadne správy
- Federálna sudkyňa v Kalifornii odsúdila muža, ktorý kladivom zaútočil na manžela Nancy Pelosi. Dostal 30 rokov väzenia
- Ukrajinci znížili schopnosť Rusov brániť vzdušný priestor okolo Krymu, dôvodom sú útoky na vojenské ciele
- Ukrajinské útoky dronmi narušili 14 percent kapacity ruskej rafinácie ropy, Rusko bolo nútené zastaviť jej export
- Gruzínska prezidentka Zurabišviliová vetovala zákon o zahraničnom vplyve, údajne je v rozpore so všetkými európskymi normami
- Tusk potvrdil práce na projekte Východný štít, Poľsko vynaloží na posilnenie hraníc s Ruskom a Bieloruskom 10 miliárd zlotých
Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí, myslia si to najmä mladší ľudia
11.9.2023 (SITA.sk) - Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí. Myslí si to až 77,3 percent opýtaných v sociologickom prieskume, ktorý robila agentúra AKO pre TV JOJ. Len 18,5 percenta ľudí si myslí, že by nemala.
Za sú najmä mladší ľudia
Vláda by mala viac investovať do propagácie našej krajiny v zahraničí najmä podľa ľudí vo veku od 18 do 33 rokov, ktorí sú vzdelanejší, majú stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie.
Vyjadrili sa tak najmä ľudia s trvalým bydliskom v Trenčianskom, Banskobystrickom a Prešovskom kraji a voliči strán Progresívne Slovensko (93 percent voličov PS) a Sloboda a Solidarita (84 percent voličov SaS).
Z hľadiska národnostného zloženia si žiada väčšiu propagáciu Slovenska 77 percent respondentov slovenskej národnosti, 74 percent opýtaných maďarskej národnosti a až 83 percent ľudí inej národnosti.
Niektorí ľudia sú proti
Spolu 39,2 percenta respondentov si myslí, že by budúca vláda určite mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí a 38,1 percenta uviedlo, že by asi mala viac investovať.
Z tých, čo sa vyjadrili záporne, si 8,1 percenta myslí, že by určite nemala a 10,4 percenta uviedlo, že by asi nemala. Spolu 4,1 percenta respondentov to nevedelo posúdiť a 0,1 percenta nechcelo odpovedať.
Prieskum robila agentúra AKO telefonicky na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov od 24. do 28. júla.
Viac k témam: Prieskum, propagácia
Zdroj: SITA.sk - Budúca vláda by mala viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí, myslia si to najmä mladší ľudia © SITA Všetky práva vyhradené.
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Malo by Slovensko vystúpiť z EÚ? Nemyslí si to 80 percent ľudí, za sú iba voliči Republiky, Smeru a SNSNasledujúci článok
Kollár povedal, či by išiel do vlády, ktorú by viedol Šimečka