Sobota, 18. máj 2024
Zamračené 13,6 °C
Mimoriadne správy
- Výbuch otriasol vojenskou akadémiou v ruskom Petrohrade, sedem ľudí bolo zranených (video)
- Neverte Putinovi, keď hovorí, že nezaútočí na Charkov, varuje ukrajinský exprezident Porošenko
- Putin podľa analytikov predstiera záujem o mierové rokovania, stretnutie so Si Ťin-pchingom využil na propagáciu
- Väčšina Rusov by podporila ukončenie vojny „tento týždeň“, ale iba pod podmienkou ponechania si okupovaných území
- Prímerie počas olympijských hier nezabráni Rusom v prípravách na ďalšie útoky, tvrdí ukrajinský prezident
3.3.2021 (Webnoviny.sk) - Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma". Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.
Zákazníci môžu počas trvania kampane získať osem kamarátov SuperOsmy, teda plyšových hračiek predstavujúcich osem druhov ovocia a zeleniny – banán, jablko, hrušku, jahodu, baklažán, brokolicu, mrkvu a cesnak. Bude možné ich získať spolu s praktickými hrnčekmi na kávu či čaj, ktoré nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov. "Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu. Veríme, že našich zákazníkov, a najmä ich ratolesti, potešia roztomilé postavičky SuperOsmy a vyskladajú si z nich celú kolekciu," hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.
Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. Keď zákazníci vlastniaci BILLA kartu nazbierajú osem nálepiek, môžu si za zvýhodnenú cenu 2,99 eur zakúpiť ľubovoľný produkt v rámci kampane "SuperOsma". Ak zákazník BILLA kartu nevlastní, na zakúpenie plyšového kamaráta alebo hrnčeka za cenu 2,99 eur je potrebné nazbierať 15 nálepiek.
Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program "SuperOsma" prostredníctvom TV a rozhlasových spotov, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore i PR. TV spot k vernostnému programu "SuperOsma" je dostupný tu.
Informačný servis
Viac k témam: PR, SuperOsma, vernostný program
Zdroj: Webnoviny.sk - BILLA má nový vernostný program pre deti – „SuperOsma“ © SITA Všetky práva vyhradené.
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Ministerky Kolíková a Remišová zo Za ľudí neprišli na rokovanie vlády