Piatok, 22. november 2024
Zamračené  -0,5 °C
Mimoriadne správy

Bayer posilňuje svoju značku

 Webnoviny  19. apríl 2018  520  
Bayer posilňuje svoju značku

BRATISLAVA 19. apríla 2018 (WBN/PR) - Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer. Ako CEO spoločnosti Werner Baumann vysvetľuje: „Naša značka je naša najdôležitejšia rozlišovacia vlastnosť. Ľudia z celého sveta viac než 150 rokov dôverujú spoločnosti Bayer.“ Nová značka tak zladí dlhé dedičstvo spoločnosti Bayer s výzvami, ktorým čelí veľká nadnárodná spoločnosti v dnešnom digitálnom svete. Vďaka zameraní firmy na zdravie a výživu bolo nevyhnutné premietnuť tieto zmeny aj v značke Bayer.

Zmena identity Bayer je zrejmá vo všetkých oblastiach - v online a offline vizuálnych aj audiovizuálnych médiách, v legendárnom logu „Bayer Cross“ aj v farebnej schéme, použitom fotografickom štýle a taktiež v písme. Farby a obrázky spoločnosti Bayer sú teraz živšie, teplejšie a dynamické. Jeho vonkajší vzhľad je otvorenejší a kozmopolitný. „Bayer Cross“ je starostlivo prispôsobený potrebám dnešného digitálne prepojeného sveta. Zároveň zostává nespochybniteľným výrazom značky Bayer - koniec koncov, meno zastupuje odbornosť a kvalitu po celom svete už od roku 1863.

O spoločnosti


Bayer je globálna spoločnosť s hlavným pôsobením Life Science v oblasti starostlivosti o zdravie a v poľnohospodárstve. Produkty a služby spoločnosti sú vytvárané tak, aby slúžili ľudom a zlepšovali kvalitu ich života. Bayer si zároveň kladie za cieľ tvoriť hodnoty prostredníctvom inovácii, rastu a rentability. Spoločnosť Bayer sa zaviazala dodržovať zásady udržateľného rozvoja a jej sociálne a etické zodpovednosti ako zodpovedného občana. Vo fiškálnom roku 2017 spoločnosť zamestnávala približne 99 800 ľudí a predaje dosiahli 35 miliárd EUR. Kapitálové výdavky boli vo výške 2,4 miliárd EUR, do výskumu a vývoja Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Viac informácií je k dispozícii na www.bayer.com.

Výhľadové prehlásenia


Tato správa môže obsahovať výhľadové prehlásenie založené na súčasných predpokladoch a predpovediach vedených spoločnosťou Bayer. Rôzne známe a neznáme riziká, neistoty a ďalšie faktory by mohli viesť k podstatným rozdielom medzi skutočnými budúcimi výsledkami, finančnej situácií, vývojom alebo výkonom spoločnosti a odhadmi uvedenými tu. Medzi tieto faktory patria tie, o ktorých sa diskutuje v správach spoločnosti Bayer, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke spoločnosti Bayer na adrese www.bayer.com. Spoločnosť nepreberá žiadnu zodpovednosť za aktualizáciu týchto výhľadových prehlásení alebo za ich prispôsobenie budúcim udalostiam alebo vývoji.

Viac k témam: Bayer, Life Science, poľnohospodárstvo, zdravie
Zdroj: Webnoviny.sk - Bayer posilňuje svoju značku © SITA Všetky práva vyhradené.
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.