Piatok, 22. november 2024
Mimoriadne správy
- Pre podozrivú batožinu evakuovali časť londýnskeho letiska Gatwick
- Ukrajinský parlament zrušil zasadanie pre sprísnenie bezpečnostných opatrení po tom, ako Moskva nasadila novú raketu
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
BRATISLAVA 5. júna 2018 (WBN/PR) - Z benefitov konceptu prepojenia online a offline sveta financií spoločnosti FinGO.sk ťažia makléri aj klienti vďaka rýchlosti a efektivite pri porovnávaní produktov a služieb finančných inštitúcií. Ako tento koncept funguje a ako ho vnímajú po polroku od úspešného štartu partneri FinGO.sk?
Všetky oblasti ľudskej činnosti prechádzajú výrazným vývojom a slovenský trh financií nie je výnimkou. Spoločnosť FinGO.sk predstavuje štatistiky po prvom polroku fungovania vlastného konceptu prepojenia online a offline sveta financií. Z pohľadu klientov je základom webový porovnávač, kde si môžu rýchlo a jednoducho porovnať ponuky produktov finančných inštitúcií na Slovensku.
Z pohľadu sprostredkovateľov – členov programu FinGO Partner - je základom technologická platforma, tzv. Trhovisko príležitostí. Tu nájdu dopyty overených klientov s aktívnym záujmom riešiť svoje financie a vyberajú tých, ktorým môžu najefektívnejšie vyriešiť aktuálne požiadavky, či už ide o sprostredkovanie hypotéky, nastavenie investičného portfólia či o radu s výberom optimálneho poistenia.
„Kontakty z Trhoviska FinGO pre mňa začali tvoriť 30-35 percent mesačného obratu, ktorý vyprodukuje moja kancelária,“ hovorí vo video rozhovore Ján Horník, ktorý Trhovisko aktívne využíva už od spustenia. Viac skúseností jeho aj ďalších maklérov s programom FinGO Partner a systémom Trhoviska nájdete vo videu.
FinGO.sk medzi najvýznamnejšími sprostredkovateľmi hypoték na Slovensku
Aj s ohľadom na situáciu na trhu sú hlavným produktom, ktorý klienti v porovnávači FinGO.sk vyhľadávajú, hypotéky. Aj vďaka práci účastníkov programu FinGO Partner patrí FinGO.sk, už po polroku od spustenia porovnávača, medzi 6 najväčších hráčov na trhu sprostredkovania hypoték na Slovensku. Spolu s maklérmi v programe FinGO Partner sa FinGO.sk stará o viac ako 30 000 klientov.
Prehľad štatistík o sprostredkovaní hypoték vďaka porovnávaču FinGO.sk
- Rekordná výška hypotéky: 400 000 eur
- Priemerná výška hypotéky: vyše 75 000 eur
- Najčastejšia doba fixácie: 5 rokov
- Priemerná doba splatnosti: 26,5 roka
„Naši klienti patria v rámci Slovenska k nadpriemeru vo výške čerpania hypoték. Zároveň sú často lepšie informovaní, čo môže byť spôsobené tým, že klient, ktorý prichádza z online prostredia, obvykle už dopredu porovnával svoje možnosti. Spolu s prácou kontaktného centra, ktoré už na začiatku komunikácie s klientom vytvára základnú analýzu, tento fakt uľahčuje prácu sprostredkovateľov a zrýchľuje celý proces získania hypotéky,“ vysvetľuje Katarína Kostková, riaditeľka pre úvery a hypotéky v spoločnosti FinGO.sk.
Kontaktné centrum FinGO.sk
„Vlastné kontaktné centrum pre FinGO a jeho partnerov predstavuje obrovskú výhodu. Na jednej strane máme pod kontrolou proces vzdelávania operátorov, ktorí sú v nadväznosti na online porovnávač prvým človekom, s ktorým sa potenciálny klient dostáva do kontaktu. Aj preto všetci naši operátori majú licencie stredného stupňa pre poskytovanie úverov a poistenia, čo je na Slovensku, myslím, unikát. Na strane druhej je pre nás výhodou schopnosť pružne a efektívne reagovať na reálne potreby klientov, aj mimo obvyklý scenár telefonátu. S tým majú najmä externé zákaznícke centrá často problémy,“ popisuje Martin Bittara, riaditeľ kontaktného centra FinGO.sk.
Aktivita kontaktného centra v číslach:
- Vyše 20 000 hovorov s klientmi
- Vyše 9 000 overených požiadaviek klientov
- Vyše 3 500 reálnych obchodných príležitostí pre partnerov FinGO
„Efektivita centra v posunutí klienta od úvodného kontaktu k aktívnemu riešeniu požiadavky a následnému stretnutiu s maklérom je už teraz nadpriemerná a stále sa nám ju darí zvyšovať,“ hovorí spokojne Martin Bittara, ktorý môže výsledky porovnávať aj vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam s vedením call centra v Írsku a na Slovensku.
Dalšie plány FinGO.sk
„Zo začiatku bolo cieľom presadiť sa v online prostredí na trhu hypoték, čo sa FinGO podarilo na slovenské pomery neobvyklým tempom. Teraz sa v online sústredíme aj na nárast v oblasti poistení a v investíciách. Samozrejme okrem online sa zameriavame aj na strategické partnerstvá, ktoré pre našich sprostredkovateľov prinášajú ďalších klientov. Po spolupráci so Superpoistenie, Rýchlepoistenie, Total Money budú prichádzať ďalší, ktorých predstavíme v najbližšej dobe. Cieľom je čo najviac spokojných klientov a sprostredkovateľov,“ hovorí Ondrej Matvija, generálny riaditeľ FinGO.sk.
Viac k témam: FinGo, FinGO Partner, FinGO.sk
Zdroj: Webnoviny.sk - Ako funguje prepojenie online a offline sveta financií v praxi? © SITA Všetky práva vyhradené.
Hodnotenie článku
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Kúpa jazdenky od fyzickej osoby sa môže poriadne predražiťNasledujúci článok
Starobní penzisti si v porovnaní s minulým rokom prilepšili takmer o 14 eur