Nedeľa, 24. november 2024
Mimoriadne správy
- Trump si vyberá kontroverzných členov vlády, obavy vyvoláva aj neskúsený nominant na post šéfa Pentagonu
- Top foto dňa (23. november 2024): Vianočné trhy v Bratislave, víkendové práce na D1 aj Shiffrinovej 99. víťazstvo
- Tisícky ľudí vo Francúzsku protestovali proti vraždám žien a sexuálnemu násiliu, žiadali rodovú rovnosť
- Šéfka europarlamentu vyzvala Nemecko na dodávky rakiet Taurus Kyjevu, Ukrajina nemôže čakať večne
- Trump rokoval s generálnym tajomníkom NATO, diskutovali o množstve bezpečnostných problémov
22.5.2023 (SITA.sk) - Viac ako 3.500 ľudí sa zúčastnilo výskumu o živote ľudí nad 50 rokov na Slovensku. Výsledky sú pozitívne. Takmer polovica sa cíti mladšie oproti svojmu veku. Z nich polovica sa cíti mladšie až o 10 rokov. 83 % respondentov vníma samého seba ako životného optimistu.
Ak máte viac ako 50 rokov, aj váš názor zaujíma organizátorov tohto unikátneho výskumu. V prípade, že vyplníte priložený dotazník, môžete sa zaradiť do zlosovania o 23 cien v celkovej výške 3.550 EUR.
Prebiehajúci výskum je zameraný na viacero oblastí. Ešte nie je ukončený, ale pár zaujímavých výsledkov je k dispozícii už teraz.
- 72 % respondentov trávi na internete viac ako hodinu denne
- Najsledovanejším influencerom je Igor Bukovský a Adela Vinczeová
- 84 % respondentov považuje "bonzovanie" za odpudivé konanie, ktorým pohŕdajú
- 45 % respondentov užíva vitamíny a výživové doplnky denne
- 45 % respondentom záleží na ich zdraví a aktívne k nemu pristupujú
- Približne polovici respondentov záleží na ich zdraví, ale nič pre to nerobia
- 29 % respondentov prispieva finančne svojim deťom a u 16 % je to opačne - deti prispievajú rodičom
Výskum organizuje poradenská spoločnosť Silwer, ktorá sa špecializuje na marketing pre cieľovú skupinu staršiu ako 50 rokov. Zapadá do série výskumov, ktorých cieľom je lepšie spoznať tento zaujímavý segment a jeho obchodný potenciál. Silver generácia, ako sa často ľudia nad 50 rokov nazývajú, predstavuje na celom svete tú najbonitnejšiu skupinu spoločnosti. Preto sa začínajú dostávať do záujmu marketingových pracovníkov.
Ak sa chcete aj vy zúčastniť tohto výskumu a vyhrať finančné výhry, vyplňte tento dotazník. Organizátorov zaujíma názor každého nad 50 rokov.
Informačný servis
Viac k témam: Dotazník, PR, Prieskum, Výskum
Zdroj: SITA.sk - 50-tka je nová 40-tka © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.