Piatok, 22. november 2024
Mimoriadne správy

Presvedčte zákazníkov, že vy ste lepší ako konkurencia

 Seocentrum  24. jún 2018  691  
Presvedčte zákazníkov, že vy ste lepší ako konkurencia

Začínať od nuly bez akýchkoľvek skúsenosti chce veľkú dávku odvahy. Podnikateľský svet je plný nástrah a konkurencia vám bude dýchať na chrbát zo všetkých strán. Očakávať úspechy už v prvých mesiacoch od založenia nemôžete. Až po niekoľkých mesiacoch a možno až po roku sa vám podarí zaznamenať prvý veľký úspech. Znie to odstrašujúco, ale je to tak.
Ako ale presvedčiť zákazníkov, že vy ste tá firma, u ktorej by mali v budúcnosti nakupovať?


Dokážte im, že vy ste ich prioritou

Zákazník má nos na podnikateľov, ktorým nezáleží na potrebách a spokojnosti zákazníkov a cíti, že podnikateľ by bol ochotný predať aj vlastné špinavé ponožky, len aby zarobil.

Ak chcete docieliť to, aby si zákazníci vyberali zakaždým len vás a po vašej konkurencii by ani len nepokukovali, dokážte im, že vy ste ich prioritou, že podnikáte kvôli nim a chcete, aby boli spokojní. Samozrejme, malo by vám záležať aj na zisku. Prvoradá však musí byť spokojnosť klientov a klient to potrebuje cítiť.

Časom získate aj obchodných partnerov, ktorí vám dohodia zákazky. Odvďačíte sa im protislužbou, ale aj pekným darčekom pre obchodných partnerov – kvalitným vínom, značkovou kávou, chutnou čokoládou.

Začnite spolupracovať s reklamnou agentúrou

Ak chcete byť lepší ako konkurencia, musíte si zvoliť najvhodnejší spôsob prezentácie firmy – vhodný typ reklamy. Začnite spolupracovať s reklamnou agentúrou a tá vám poradí, ako prezentovať vašu firmu v online svete tak, aby vám to neuškodilo, ale prinieslo úspech a zvýšilo zisk. Sami by ste si možno neporadili, ale skúsená agentúra vám v tomto môže pomôcť.

Investujte do Facebook reklamy

Sociálnu sieť Facebook využíva vyše polovica Slovákov a práve na ňu by ste sa mali zamerať, ak chcete klientov presvedčiť, že ste najlepší. Stačí, keď si založíte fanpage stránku vašej firmy, zaplatíte reklamu na tejto sociálnej sieti a zveríte spravovanie firemnej FB stránky reklamnej agentúre, ktorá má so spravovaním FB stránok skúsenosti.
Pridávajte kvalitný obsah a vytvárajte súťaže. Práve súťažami si získate nových klientov.

Zákazníkov presvedčíte jedine vtedy, ak im dáte najavo, že vám na nich záleží a získate si ich aj tak, ak budete investovať do FB reklamy a budete vytvárať zaujímavé súťaže o vaše produkty.