Piatok, 26. apríl 2024
Mimoriadne správy

Aký by mal byť váš eshop, aby od vás klienti neodchádzali?

 Seocentrum  17. november 2018  505  
Aký by mal byť váš eshop, aby od vás klienti neodchádzali?

Konkurencia v oblasti internetového predaja je veľmi veľká, či už predávate dámske oblečenie, elektroniku, alebo automobilové súčiastky. Ak ale váš eshop dlhšiu dobu nezarába a citeľne vám klesajú zisky, je zbytočné si nahovárať, že je všetko v poriadku. Čím skôr začnete konať, tým lepšie pre váš biznis.


Mal by sa rýchlo načítavať

Pre vás možno nepodstatná vec, no pre potencionálnu klientelu veľmi dôležitá. Keď klient niečo hľadá, hľadá to samozrejme na prvých stranách vo vyhľadávačoch (umiestnenie na prvých stranách vám môže zabezpečiť SEO optimalizácia). Od eshopu, ktorý by ho mal zaujať, vyžaduje, aby sa rýchlo načítaval a nemusel by čakať, kým sa mu otvorí podkategória s produktami.
Ak chcete rýchle načítavanie, poraďte sa s informatikmi, ktorí sa na túto oblasť špecializujú a už pri tvorbe webovej stránky apelujte na rýchlosť načítavania.

Produkty by mali byť prehľadne kategorizované

Aby klient ostal na vašom eshope a objednal si dané produkty, je potrebná prehľadná kategorizácia, ktorá klientom uľahčí hľadanie daného produktu a nebude sa musieť preklikávať viacerými kategóriami, aby našiel daný produkt, ktorý chce.
Ak chcete, aby klienti z vášho eshopu neodchádzali, odporúčame vám okrem rýchlosti načítavania webu riešiť aj prehľadnú kategorizáciu produktov. Tento problém odstránite a vyriešite jedine vtedy, ak si dáte vytvoriť eshop na mieru.

Mal by mať zaujímavý grafický webdizajn

Okrem rýchlosti načítavania a prehľadnej kategorizácii si potencionálni zákazníci všímajú aj webdizajn web stránky a eshopu. Webdizajn musí byť zaujímavý, pútavý a zároveň vystihujúci vašu firmu, resp. to, v čom podnikáte. Ak sa zaoberáte predajom kvalitných tonerov, dizajn webu by mal jasne odkazovať na to, že predávate tonery. Samozrejmosťou je aj tvorba kvalitného a hlavne vystihujúceho loga, ktorá klientov priláka už len kvôli tomu, aby svojim známym ukázali zaujímavé logo a nikdy neviete, môže z toho byť ďalší nákup.

Spravte maximum pre vašu firmu a sústreďujte sa na zlepšenie internetového predaja. Ľudia častejšie nakupujú cez internet a to by ste mali využiť vo svoj prospech a investovať peniaze práve do eshopu.