Piatok, 22. november 2024
Zamračené -0,5 °C
Mimoriadne správy
- Trump má novú kandidátku na čelo ministerstva spravodlivosti, bývalú generálnu prokurátorku Floridy Pam Bondiovú
- Moskva na Ukrajine stratila ďalších viac ako tisíc vojakov, prišla aj o bojové vozidlá a delostrelectvo
- Záporožskej jadrovej elektrárni na juhu Ukrajiny hrozí odpojenie od elektriny
- Medzinárodný trestný súd vydal zatykač na izraelského premiéra pre vojnu v Pásme Gazy
- Rusi vo vojne proti Ukrajine prvýkrát použili medzikontinentálnu raketu
Vplyv na uzavretie poistky má najmä cena produktu, ale dôležitá je aj osobná skúsenosť.
BRATISLAVA 19. decembra (WebNoviny.sk) - Poistné zmluvy ľudia najčastejšie uzatvárajú osobne v pobočke poisťovne alebo prostredníctvom finančných poradcov. Najvyužívanejšie poistenie, povinné zmluvné poistenie, uzatvára 40 % ľudí v pobočke a 31 % prostredníctvom finančného poradcu. Na treťom mieste je stránka poisťovne, ktorú pre uzavretie zmluvy využíva 10 % ľudí.
Vyplýva to zo štúdie Poistenec, poistenie, poisťovňa 2016, ktorú uskutočnila spoločnosť Nielsen Admosphere Slovakia na reprezentatívnej vzorke tisíc respondentov z internetovej populácie staršej ako 18 rokov. Druhé najvyužívanejšie poistenie, pravidelne platené životné poistenie, si najviac opýtaných (54 %) uzatvára cez svojho finančného poradcu a na druhom mieste osobne v pobočke (32 %). Len malé percento ľudí uzatvára tento druh zmlúv inými cestami.
Úrazové poistenie, ktoré je tretím najbežnejším typom poistky, ľudia uzatvárajú, podobne ako životné poistenie, najčastejšie prostredníctvom finančného poradcu (52 %) a na druhom mieste osobne v pobočke (31 %). Poistku domácnosti uzatvára takmer zhodný počet ľudí osobne v pobočke poisťovne a cez finančného poradcu a poistku nehnuteľnosti o niečo viac ľudí uzatvára osobne v poisťovni.
Vplyv na uzavretie poistky má najmä cena produktu, ale dôležitá je aj osobná skúsenosť.
"Keby sa dnes respondenti rozhodovali o uzavretí poistenia, najsilnejší vplyv by na ich rozhodnutie mala cena, 46 % opýtaných jej pridelilo známku 10, čo znamená veľmi silný vplyv. Nasledovala by osobná skúsenosť, prehľadnosť ponuky, komplexnosť ponuky a osobný prístup,” dodáva k výsledkom štúdie zástupca riaditeľa Nielsen Admosphere Slovakia Marek Zámečník.Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Záchranky s pacientmi čakajú na lekárov stále dlhšieNasledujúci článok
Tesco ohlásilo výstavbu nového distribučného centra